24 Nisan 2020 Cuma

Hazel Polat Müfredat


DOĞAYA DOST DOKUNUŞLAR VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMINDAKİ ORTAK KAZANIMLAR
HAZEL POLAT VALİ ERDAL ATA İLKOKULU GAZİANTEP/ŞEHİTKAMİL
Kazanım 3. Yaşam alanlarında gerekli düzenlemeler yapar
Kazanım 5: Nesne ya da varlıkları gözlemler. Gösterge: Nesne/varlığın kullanım amaçlarını söyler.
Kazanım 6. Günlük yaşam becerileri için gerekli araç ve gereçleri kullanır. ( Göstergeleri: Çevre temizliği ile ilgili araç ve gereçleri kullanır.)
Kazanım 10. Sorumluluklarını yerine getirir.
Kazanım 19: Problem durumlarına çözüm üretir. Gösterge: Probleme çeşitli çözüm yolları önerir. Çözüm yollarından birini seçer
Kazanım 5: Dili iletişim amacıyla kullanır. Gösterge: Duygu, düşünce ve hayallerini söyler.
Kazanım 8: Dinledikleri/izlediklerini çeşitli yollarla ifade eder. Gösterge: Dinledikleri/izledikleri ile ilgili sorular sorar. Dinledikleri/izledikleri ile ilgili sorulara cevap verir.
Kazanım 10: Sorumluluklarını yerine getirir. Gösterge: Sorumluluk almaya istekli olduğunu gösterir. Üstlendiği sorumluluğu yerine getirir.
Kazanım 13. Estetik değerleri korur. ( Göstergeleri: Çevresinde gördüğü güzel ve rahatsız edici durumları söyler. Çevresini farklı biçimlerde düzenler. Çevresindeki güzelliklere değer verir.)
Kazanım 16: Toplumsal yaşamda bireylerin farklı rol ve görevleri olduğunu açıklar. Gösterge. Toplumda farklı rol ve görevlere sahip kişiler olduğunu söyler
FRIENDLY TOUCHES AND COMMON GAINS IN THE PRE-SCHOOL EDUCATION PROGRAM
Acquisition 3. Makes necessary arrangements in living spaces
Acquisition 5: Observes an object or entity. Indicator: Tells the intended use of the object / entity.
Acquisition 6. Uses the necessary tools and materials for daily life skills. (Indicators: Uses tools and equipment related to environmental cleaning.)
Acquisition 10. Fulfills its responsibilities.
Acquisition 19: Finds solutions to problem situations. Indicator: Offers various solutions to the problem. Chooses one solution
Acquisition 5: Uses language for communication. Indicator: Says emotions, thoughts and dreams.
Acquisition 8: Expresses what they listen to / watch in various ways. Indicator: Asks questions about what they listen to / watch. It answers questions about what they listen / watch.
Acquisition 10: Fulfills its responsibilities. Indicator: Indicates that he is willing to take responsibility. He fulfills his responsibility.
Gain 13. Protects aesthetic values. (Indicators: He tells about the beautiful and disturbing situations he sees around him. He organizes his environment in different ways. He values ​​the beauties around him.)
Acquisition 16: Explains that individuals have different roles and duties in social life. Indicator. Says that people have different roles and duties in society



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder