DOĞAYA DOST
DOKUNUŞLAR VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMINDAKİ ORTAK KAZANIMLAR
HAZEL POLAT
VALİ ERDAL ATA İLKOKULU GAZİANTEP/ŞEHİTKAMİL
Kazanım 3. Yaşam alanlarında
gerekli düzenlemeler yapar
Kazanım 5: Nesne ya da varlıkları
gözlemler. Gösterge: Nesne/varlığın kullanım amaçlarını söyler.
Kazanım 6. Günlük yaşam becerileri
için gerekli araç ve gereçleri kullanır. ( Göstergeleri: Çevre temizliği ile
ilgili araç ve gereçleri kullanır.)
Kazanım 10. Sorumluluklarını yerine
getirir.
Kazanım 19: Problem durumlarına
çözüm üretir. Gösterge: Probleme çeşitli çözüm yolları önerir. Çözüm
yollarından birini seçer
Kazanım 5: Dili iletişim amacıyla
kullanır. Gösterge: Duygu, düşünce ve hayallerini söyler.
Kazanım 8:
Dinledikleri/izlediklerini çeşitli yollarla ifade eder. Gösterge:
Dinledikleri/izledikleri ile ilgili sorular sorar. Dinledikleri/izledikleri ile
ilgili sorulara cevap verir.
Kazanım 10: Sorumluluklarını yerine
getirir. Gösterge: Sorumluluk almaya istekli olduğunu gösterir. Üstlendiği
sorumluluğu yerine getirir.
Kazanım 13. Estetik değerleri
korur. ( Göstergeleri: Çevresinde gördüğü güzel ve rahatsız edici durumları
söyler. Çevresini farklı biçimlerde düzenler. Çevresindeki güzelliklere değer
verir.)
Kazanım 16: Toplumsal yaşamda
bireylerin farklı rol ve görevleri olduğunu açıklar. Gösterge. Toplumda farklı
rol ve görevlere sahip kişiler olduğunu söyler
FRIENDLY
TOUCHES AND COMMON GAINS IN THE PRE-SCHOOL EDUCATION PROGRAM
Acquisition 3. Makes necessary
arrangements in living spaces
Acquisition 5: Observes an object
or entity. Indicator: Tells the intended use of the object / entity.
Acquisition 6. Uses the necessary
tools and materials for daily life skills. (Indicators: Uses tools and
equipment related to environmental cleaning.)
Acquisition 10. Fulfills its
responsibilities.
Acquisition 19: Finds solutions to
problem situations. Indicator: Offers various solutions to the problem. Chooses
one solution
Acquisition 5: Uses language for
communication. Indicator: Says emotions, thoughts and dreams.
Acquisition 8: Expresses what they
listen to / watch in various ways. Indicator: Asks questions about what they
listen to / watch. It answers questions about what they listen / watch.
Acquisition 10: Fulfills its
responsibilities. Indicator: Indicates that he is willing to take
responsibility. He fulfills his responsibility.
Gain 13. Protects aesthetic values.
(Indicators: He tells about the beautiful and disturbing situations he sees
around him. He organizes his environment in different ways. He values the
beauties around him.)
Acquisition 16: Explains that
individuals have different roles and duties in social life. Indicator. Says
that people have different roles and duties in society
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder